Ради об’єднаних громад самостійно вирішують організаційні питання щодо вчинення нотаріальних дій на своїй території

Мінрегіон України направив обласним державним адміністраціям листа, в якому роз’яснюється питання подальшого здійснення повноважень з вчинення нотаріальних дій та реєстрації актів цивільного стану громадян виконавчими органами сільських, селищних, міських рад територіальних громад, утворених в результаті об`єднання.

Роз’яснення підготовлені Мінрегіоном спільно з Мін’юстом та експертами на основі діючого законодавства України.

У листі повідомляється про два можливі шляхи організації вчинення нотаріальних дій та реєстрації актів цивільного стану громадян в населених пунктах об’єднаних громад:

1. уповноваження старости села, селища на вчинення таких нотаріальних дій

або

2. покладення на старосту села, селища обов`язку забезпечити прийняття від мешканців відповідних документів, їх передачу для виконання зазначених повноважень уповноваженим виконавчим органом сільської, селищної, міської ради, а також видачу належно оформлених документів мешканцям.

«Керуючись інтересами територіальної громади в цілому і мешканців відповідних населених пунктів, сільська, селищна, міська рада має самостійно прийняти рішення щодо організації здійснення виконавчими органами сільських, селищних, міських рад територіальних громад, утворених в результаті об`єднання, повноважень з питань вчинення нотаріальних дій та реєстрації актів цивільного стану громадян», — йдеться у листі з посиланням на положення Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про нотаріат», «Про державну реєстрацію актів цивільного стану».

http://www.minregion.gov.ua/press/news/radi-ob-yednanih-gromad-samostiyno-virishuyut-organizatsiyni-pitannya-shhodo-vchinennya-notarialnih-diy-na-svoyiy-teritoriyi/

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *